Wednesday, January 20, 2010

idola ku KAT VON D!

~ Michelle Rodriguez


~ Kat Von D


MOOD= bertekat nak kurus!! haha...

sebnanyer x de la kurus sangat yang aku kejarkan niehh...
just secukup rase kire ok la..1st,aku nak target badan cam Michelle Rodriguez tapi tu cam berotot sangat la kan..hahaha..terase diri x mampu..so,aku pon tuka target..now,nak jadi cam CAT VON D..alahai..kowang x tawu ke??
crite LA ink kat channel "travel" kat astro tuh..die tatoo artist..
bukan ape..dari kecik aku agak tertarik ngan tatoo n aku suke rockstar punyer style..so,aku suke la tengok crite cam MIAMI INK, LA INK..dan sebagainyer...kalo la bley bertatoo kan, agaknyer penuh kat badan aku..tapi, as muslim aku tawu sume tuh x bley..so, minat jer la..huhuw...

p/s- kowang doakan yepp aku dapat capai target 2010 aku nieh..!!

No comments:

Post a Comment