Sunday, January 24, 2010

gunung lambak!!


huhuw...something yang x dirancang..
dak2 nieh la ajak nak g..aku pon ngan pantas menyahut cabaran!
arituh tyme daki gunung kat broga, aku pancit sampai nak mintak oksigen!
tu yang saje nak cube lagi skali..ermm..
gunung lambak nie x tinggi sangat pown..cukup syarat gunung la..
tapi jalannyer tuh agak meletihkan coz cam curam sket..
aku agak kagum ngan diri ku kali nieh..aku kurang pancit..hahaha...
x de rase nak pitam cam dulu..
bile turun lagi la kebanggaan...aku lari2 ala2 kijang..hahaha..
paling best, aku antara yang terawal sampai..
hah, crite hawt kat sane,, tyme aku makan ade la banyak monyet nak mengicak..dan2 ade seko bapak monyet ni die ley beromen depan aku..eiuww!!
sakai giler...x agak2 pulak la kan..x nampak gaknyer orang ngah makan..
ape2 pown, pendakian yang agak puas n best!!


No comments:

Post a Comment